Облік робочого часу

Облік робочого часу, облік робочого часу працівників, контроль доступу з урахуванням робочого часу

  Головним чинником будь-якого бізнесу, підприємства є його ефективність. Кожен підприємець чи роботодавець знає що співробітникам начхати на ваші гроші та ваш заробіток! Працівники думають лише про свою зарплату наприкінці місяця, для цього необхідно контролювати весь робочий процес та кожного співробітника.

Які основні проблеми роботодавця до працівника?

  • Не прийшов на роботу
  • Запізнився на роботу
  • Прийшов пізніше, але збрехав, що вчасно був на місці.
  • Прийшов вранці та ввечері, а сказав що був цілий день
  • Часті перекури
  • Тривалі обіди
  • Мало часу проводить на робочому місці

Як зараз роботодавці контролюють робочий час співробітників? Ну по-перше створюють журнал обліку робочого часу в якому співробітники відзначаються і самі пишуть час приходу та догляду. Другим етапом контролю робочого часу співробітника, може бути контролююча людина, яка стежить за роботою і робить позначки, наприклад, це охоронець на прохідній.

На перший погляд, все виглядає ефективно і при цьому всі записи зберігаються в журналі. Але ніхто ще не скасовував людського чинника. 

Облік робочого часу працівника за журналом робочого часу не ефективний тому що час буде записано тільки в той час, який потрібний вашому працівникові, без запізнень. А за охоронця чи контролюючої людини можна про все домовитися. 

Тому постає питання, як можна контролювати співробітників в офісі? Допустимо ваші двері можуть робити все за вас. Скудний облік робочого часу за допомогою обладнання та замків може вести облік робочого часу.

Які системи контролю доступу та обліку робочого часу бувають?

  • облік робочого часу за картками дозволяє контролювати всі проходи через двері, за допомогою картки доступу, яка буде закріплена за кожним співробітником на ім'я та прізвище.
  • облік робочого часу за відбитком пальця , більш ефективний і міткою доступу є палець співробітника, що виключає забуту картку будинку або на столі офісу.

Як працює система контролю доступу з урахуванням робочого часу в офісі?

Ваші працівники входять і виходять з офісу тільки за картками, при цьому кожен дотик картки або відбитка пальця фіксує час проходу та записуються в контролер, облікову програму. Наприклад, співробітник відкрив двері о 8:45 і пішов працювати, далі він протягом дня виходив на обід, виходив на зустріч з клієнтом, повернувся в офіс і пішов з офісу о 18:10.

При розвантаженні даних про співробітника ви отримаєте звіт протягом дня:

Співробітник Петров І.А прийшов о 8:45 пішов о 18:10

Так само в програмі можна вказати, скільки часу знаходився співробітник в офісі протягом цілого дня. Облік робочого часу співробітників дозволяє гнучко налаштувати всю систему так що у певний час співробітники не зможуть входити до приміщення, наприклад, у вихідні. Так само щоб програма не враховувала відсутність на роботі в обідній час, це все можна вказати в програмі.

Що потрібне для встановлення системи контролю доступу обліку робочого часу?

  • Ваше бажання
  • наявність дверей

Готові комплекти контролю доступу для обліку робочого часу в нашому меню дозволяють зрозуміти яке завдання вирішує система і визначає приблизну вартість обладнання та монтажу.

Ми вас проконсультуємо, підберемо обладнання для будь-якого об'єкта та будь-якого вашого завдання, при цьому встановимо систему у найкоротші терміни.



Показано з 1 по 2 із 2 (1 сторінок)